Sugestie do Konkursu

Sam nie wiem jak się odnieść do konkursu i od czego zacząć? Czesto się mówi zacznij od początku ja jednak zacznę od ... nie, nie od końca J - zacznę od historii.

Dwa spływy temu, czyli na Welu, całkiem spontanicznie, bezinteresownie i w dobrej wierze zgłosiłem swoją kandydaturę na stworzenie loga na 10-ty jubileuszowy spływ kajakowy w 2016 roku. Kandydaturę tą przyjąłem z zadowoleniem, aprobatą, zainteresowaniem i jednogłośnie oczywiście, nie byłem przeciw, jak również nie wstrzymałem się od głosu. Nie omieszkałem tegoż faktu przekazać Rezyserowi, który Wówczas nie miał Nic Przeciwko! W roku ubiegłym tj.2015, (przypomne tylko że spływaliśmy Krutynią), Rezyser przypomniał, że ja robię logo za rok. Ale przypomniał mi to dnia pierwszego, (przypomnę że czwartek to był), kolejnego dnia (bodajże piątek to było) temat loga raczej poruszany nie został, natomiast dnia następnego (i o ile pamięć mnie nie myli to była, tak myślę że mi się wydaję iż sobota to była), zauważyłem djametralną zmianę w Rezyseze :0 dostał jakiejś swędzącej wysypki, przerzedziły mu się włosy i zmiana najbardziej istotna, zakomunikował że nie mogę robić loga na 10-ty, ten wiecie jubileuszowy spływ. Argumentem był fakt, że musimy dać możliwość wykazania się innym, a tak na marginesie to i tak On wygra ponieważ ma zaje......ste logo! Jak to ma, już ma na rok przed spływem? Jak mógł wymyśleć /ślić logo? Znaczy się, ma za dużo wolnego czasu w wolnym czasie i w zajętym też.

Tyle z historii nowożytnej, przejdźmy do teraźniejszości. Jestem ciekawy kto podsunął Rezyserowi pomysł z nagrodami? Kto za naszym pośrednictwem chce „wyprać” swoje brudne pieniądze, czy też „brudne” nagrody rzeczowe? Zostawmy narazie to pytanie, dostałem info iż w maju zostanie powołana w tej sprawie super very strong spec komisja i rozwiąże ten problem.

Teraz trochę na poważnie. Nadchodzący spływ jest naszym jubileuszowym zróbmy więc logo wszystkich. Wiem że jest trudne aby zrobić jedno duże, ale możemy i tu dam przykład podzielić się na regiony. Na początku myślałem żeby podzielić się na rodziny, ale koszulka jest za mała żeby pomieścić tyle lóg/log/logów. Dzieląc się na regiony, byłyby trzy loga: Szadkowice, Grudziądzanie, Warszawiaki. Z tyłu koszulek, możnaby umieścić po kolei daty i „zrobione” rzeki w danym roku, lub imiona uczestników lub jeszcze coś innego. Oczywiście konkurs z nagrodami można zrobić ja jestem za. Nie wiem tylko jak ja przewioze tę niepotrzebną muszlę, nie wiem jeszcze?

Prosze bardzo ustosunkujcie się do tego i czekam na szeroki odzew na post Rezysera, ponieważ On też czeka.

 

Specjalnie dla „kajakowania kajakami” – felieton felietonisty. Dozo. 

Write a comment

Comments: 1
  • #1

    Bigos (Thursday, 11 February 2016 16:51)

    Generalnie mam już tyle lat ile mam i na wszystko mogę napisać - NIE PAMIĘTAM .
    Z pomysłem Darka można by się zgodzić, o tych Szadkowianach , Grudziądzanach , Accringtoninkach i Warszawianach , gdyby nie zderzenie z materią. Nie mam odzewu z Grudziądza , że wystawią w konkursie cokolwiek ( chyba ze dobrze dobrany bimber) i z Szadkiem jest podobnie . Obym się mylił . Dlatego , też nie liczyłbym na wspólne logo regionalne.
    Z drugiej strony każdy pomysł dobry może zostać nagrodzony , bo spływy jeszcze będa , przynajmniej z pięć lat , albo sześć.